Rendelés, fizetés és szállítás

Rendelés folyamata
A Termékek címszóra rákattintva megtalálja összes madárriasztó, galambriasztó termékünket, illetve böngészhet terméktípusonként a legördülő almenükben.  A keresett termék megtekintése után a vásárolni kívánt mennyiséget helyezze a kosárba. Az oldal jobb felső sarkában található mezőben találja a kiválasztott termékeket. A megrendelés gomb megnyomása után adja meg a szükséges adatokat a rendelés véglegesítéséhez. Külön regisztráció nem szükséges. Megrendelését a szállítási nap megjelölésével e-mailben visszaigazoljuk.

Rendelését telefonon is leadhatja ügyfélszolgálatunkon a hét bármelyik napján.

Fizetési módok
Vásárlásának ellenértékét az alábbi módokon rendezheti:

  • Utánvét (Futárnak készpénzben fizetendő a csomag átvételekor)
  • Előre utalás (Díjbekérő ellenében átutalással. Az összeg jóváírását követő 1-2 munkanapon belül indítjuk a csomagot)
  • Halasztott fizetés (Cégek esetében anyagvásárlási szerződés aláírását követően a végösszeg 30%-a előlegszámla ellenében előre átutalandó, a fennmaradó 70% pedig a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül)
  • Személyes átvétel (Csak előzetes időpont egyeztetés után)

Kiszállítás
A megrendelt madárriasztó termékeket a DPD Hungária Kft. szállítja ki az ország bármely pontjára 3 munkanapon belül 1590 Ft + Áfa áron! Mint Európa egyik vezető csomag szállítmányozási szolgáltatója, a DPD Magyarország területén 18 depóval, 160 járművel és napi 7000-8000 kiszállított csomaggal büszkélkedhet.

Garanciák
Cégünk által forgalmazott termékekre 1 év garanciát biztosítunk, az általunk végzett felszerelésekre pedig 2 év teljes körű garanciát vállalunk.

 

 

Kérjük, amennyiben Vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket, s kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

 

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Általános Szerződési Feltételek

 

Üzemeltetői adatok:

 

Eladó neve: MadárKontroll Kft.
Székhelye: 2000 Szentendre, Szentlászlói út 154.
Adószám: 23543603-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-150678
Bejegyezte: Pest megyei bíróság mint Cégbíróság
Bankszámlaszám: Erste Bank Hungary Zrt. 11600006-00000000-51132729
Képviselő: Borsos Zoltán ügyvezető
Telefonszám: 06-20-937-1620
E-mail: info@madarkontroll.hu

Szerződés nyelve: magyar

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történhet az info@madarkontroll.hu címen, valamint a 06-20-937-1620-as telefonszámon.

Termékkínálat:

Webáruházunkban madármentesítésre speciálisan kifejlesztett termékeket kínálunk, kiegészítve a termékek felszereléséhez, telepítéséhez szükségek segédeszközök körével.

Termékkategóriák:

  • MadárTüskék
  • MadárHálók
  • MadátMatricák
  • Kiegészítő Termékek

A termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetők meg. A weblapon szereplő képek illusztrációként szerepelnek, a valóságban eltérések előfordulhatnak.

 

Ár és szállítási költségek:

A honlapunkon a termékek mellett feltüntetett egységárak nettó árak, a kosárba helyezett termékekre pedig a hatályos ÁFA törvénynek megfelelő mértékű ÁFÁ-t számítunk fel. Így az ÁFA visszaigénylése az arra jogosultaknak lehetséges.  Külön csomagolási díjat nem számítunk fel.

A megrendelt termék ellenértékének kiegyenlítése utánvéttel, illetve előleg fizetésével lehetséges. Csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termék(ek)et, ha a számlát a kiszállításkor rendezni tudja! Át nem vett, visszaszállított csomagok esetén a csomagok visszaszállításának díját a Vásárlóra terheljük! Újra küldését kizárólag a vételár előzetes rendezése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

Amennyiben a terméket utánvéttel szeretné megvásárolni, megrendelését Budapestre 3, vidékre 5 munkanapon belül tejesítjük, a DPD Hungária Kft. futárszolgálatának segítségével. A csomagok kézbesítése hétköznap 08.00 és 17.00 óra között történik. Szállítási címként olyan címet kell megadni, ahol ebben az időpontban a címzett elérhető! A sikertelen kézbesítést a Futárszolgálat legfeljebb egyszer ismétli meg.

 

DPD futárszolgálat utánvéttel

Költség: 1590 Ft + Áfa

A szállítási díj nincs súlyhoz és értékhez kötve !

 

DPD futárszolgálat előre utalással

Költség: 1690 Ft + Áfa

A szállítási díj nincs súlyhoz és értékhez kötve !

 

A szállítási költség egy fix összeg, mely értéktő, súlytól és mérettől független.

 

Szerződéses jogviszony:

(A távollevők között kötött szerződésekről a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezik.)

 

Az elektronikus Megrendelő kitöltésével és elküldésével a Vásárló elismeri, hogy ismeri és elfogadja az általános szerződési feltételeket, és az abban foglaltakkal egyetért. A megrendelés elektronikus úton történő visszaigazolásával létrejön a szerződés a MadárKontroll Kft. (továbbiakban: Eladó) és a Vásárló között.

A szerződéskötés kizárólag magyar nyelven lehetséges. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, mely kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Megrendelés teljesítése:

A szerződés értelmében az Eladó köteles a Vásárló által utánvéttel megrendelt és az Eladó által írásban – e-mailben – visszaigazolt Megrendelőn szereplő terméke(ke)t a Megrendelőn megjelölt szállítási címre futárszolgálat útján 3 munkanapon belül (Budapest területén belül) illetve 5 munkanapon belül (Magyarország területén, Budapesten kívül) eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (pl: a termék beszerezési ideje hosszabb, vagy a termék nem beszerezhető), úgy az Eladó köteles haladéktalanul a Vásárló által a Megrendelőn feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Vásárlót 3 munkanapon belül.

Vásárló köteles az általa feladott Megrendelőn megjelölt és az Eladó által a Vásárló által megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, és az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett, az Eladó által kiállított számlán szereplő vételárat, mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

A csomag tartalmazza a megrendelt terméket és a számlát, valamint a termék telepítéséhez esetleg szükséges felszerelési útmutatót. Vásárló köteles a kiszállított csomagot a futár jelenlétében átvizsgálni, és az esetlegesen a csomagon észlelt sérülésről jegyzőkönyv felvételét kérni. Ebben az esetben a csomagot köteles Eladó részére azonnal, átvétel nélkül visszaküldeni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

A megrendelt termékek előzetes egyeztetés után Eladó székhelyén is átvehetők, ekkor a vételár a termékek átvételekor a helyszínen, készpénzben fizetendő.

 

Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által esetleg már megfizetett előleg összegét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

Ha az Eladó a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a Vásárló elállási jogának gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az Eladót terhelik.

 

 

Elállás joga:

 A Vásárló a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Elállási szándékát Eladó bármely elérhetőségén keresztül, illetve postai úton, ajánlott levélben is jelezheti. A Vásárló az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a megrendelés írásbeli megerősítését, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, illetve, az írásbeli megerősítés hiányában legfeljebb a termék kézhezvételétől számított 3 hónap elteltéi gyakorolhatja. Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától számított 3 hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított 8 munkanap elteltéig a Vásárló akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől számított 3 hónapból kevesebb, mint 8 munkanap van hátra. Írásban történő elállás esetén azt határidőben teljesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Kézhezvételi időpont a házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható. Amennyiben a Vásárló a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén visszaküldi az Eladó címére (2000 Szentendre, Szentlászlói út 154.). Eladó köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül postai úton visszatéríteni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, így pl. az utánvéttel visszaküldött csomagokat az Eladó nem köteles átvenni. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Vásárló nem gyakorolhatja a elállási jogát olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

 

 

Szavatosság, jótállás:

Az Eladó a webáruházban forgalmazott termékeire általánosan 1 év, a külön feltüntetett esetekben ennél hosszabb idejű garanciát és teljes körű csereszavatosságot vállal – kivéve azon eseteket, melyekben a termék sérülése bizonyíthatóan a nem megfelelő használatból ered.

A szavatosságra, jótállásra vonatkozó hatályos jogszabályok:

  • 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésről


A fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történhet az info@madarkontroll.hu címen, valamint a 06-20-937-1620-as telefonszámon.

 

Az Eladó nem vállal felelősséget semmilyen, az internetes vásárlás során az Internet használatából adódó, a Vásárlót ért kár, adatvesztés, támadás miatt.

 

Vásárlás módja:

A megrendelések leadása a MadárKontroll Kft. internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.madarkontroll.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket Eladó nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat Eladó szintén elektronikus úton küldi el a Vásárló részére.

 

A webáruházban történő vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, a vásárlás az elektronikus Megrendelő űrlap kitöltésével indítható. Eladó a megrendelést a megadott e-mail címre küldött visszaigazoló e-maillel nyugtázza. Az Eladó és a Vásárló közötti szerződés ennek kézhezvételekor életbe lép.

 

A megrendelés folyamata a Megrendelés Módja menüpont alatt részletesen elolvasható.


Adatok kezelése:

Az Eladó a Vásárló adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat harmadik személy (kivéve Futárszolgálat, alvállalkozó) részére nem adja tovább, egyéb (pl. reklám) céljára nem használja fel. A megadott adatok kezelését a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvény szerint végzi.

Az Eladó nem köteles ellenőrizni, hogy a Vásárló által megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.

A weblap böngészése során technikai információk nem kerülnek rögzítésre.

Jogorvoslat:

Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai, illetve az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései  az irányadóak.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum letölthető nyomtatható formátumban itt.

 

 uploads/ASZF honlapra MK.pdf